Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості
Сучасною педагогічною наукою акцентуються такі складові якості освіти як діалогічність, креативність, інноваційність, прагматизм. Одними із важливих чинників є феномен креативності як обов’язковий атрибут знань, що набуває людина в процесі навчання, діалогічність суб’єктів освітнього процесу та прагматизм підходів. На тему «Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості»12 листопада 2018 року пройшла педагогічна рада в КЗ "Новоуспенівська ЗОШ І-ІІІ ступенів".
Педагогічний колектив зробив висновки: життя ж доводить, що розумна людина – це не стільки особа, яка багато знає, скільки та, що вміє наявні знання застосовувати в складних буденних життєвих ситуаціях. Адже вміння самостійно знаходити вихід у будь-якій ситуації повсякденного життя є найбільш цінним інтелектуальним умінням людини. Про таких людей кажуть, що вони можуть творчо мислити, є креативними.
Комментариев нет:
Отправить комментарий