понедельник, 26 ноября 2018 г.

 Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості 
Сучасною педагогічною наукою акцентуються такі складові якості освіти як діалогічність, креативність, інноваційність, прагматизм. Одними із важливих чинників є феномен креативності як обов’язковий атрибут знань, що набуває людина в процесі навчання, діалогічність суб’єктів освітнього процесу та прагматизм підходів. На тему «Креативність у структурі педагогічної діяльності як складова адаптаційних можливостей особистості»12 листопада 2018 року пройшла педагогічна рада в КЗ "Новоуспенівська  ЗОШ І-ІІІ ступенів". 
Педагогічний колектив зробив висновки: життя ж доводить, що розумна людина – це не стільки особа, яка багато знає, скільки та, що вміє наявні знання застосовувати в складних буденних життєвих ситуаціях. Адже вміння самостійно знаходити вихід у будь-якій ситуації повсякденного життя є найбільш цінним інтелектуальним умінням людини. Про таких людей кажуть, що вони можуть творчо мислити, є креативними.






Комментариев нет:

Отправить комментарий